.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی سامانه اخذ درخواست کارت هوشمند ملی در مازندران

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: ایستگاه اخذ درخواست کارت هوشمند ملی در مرکز استان راه اندازی می شود.

به گزارش شمال نیوز ، فرج الله ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ایستگاه اخذ درخواست کارت هوشمند ملی به صورت پایلوت در ساری مرکز مازندران راه اندازی می شود.

وی افزود: تهیه آرشیور الکترونیکی اسناد سجلی، کارت هوشمند ملی، آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی، صدور شناسنامه مکانیزه تحت وب، افتتاح گنجینه اسناد مشاهیر و سرداران شهید و تعیین تکلیف تمامی اسناد راکد سجلی مازندران بخشی از پروژه های مهم در دست اقدام اداره کل ثبت اجوال مازندران در سالجاری است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه مهندسی نام و فرهنگ نام گزینی در استان آغاز شده است، تصریح کرد: احداث و خرید ساختمان اداری در بندپی شرقی، کجور، میاندرود و عباس آباد و ایجاد نمایندگی ثبت احوال در دهفری فریدونکنار و کلارآباد عباس آباد در هفته ثبت احوال انجام می شود.

وی از واگذاری تصدی گری به دفاتر خدمات الکترونیکی هویت ملی در استان خبر داد و گفت: زیرساخت فضای تبادل اطلاعات در مازندران توسعه و اتوماسیون اداری در ادارات ثبت احوال شهرستانهای استان استقرار خواهد یافت.

ملکی با اشاره به نصب سیستم وویپ در ادارات ثبت احوال شهرستانهای مازندران، از استقرار کیوسک اطلاع رسانی در اداره ثبت احوال ساری خبر داد.

وی با بیان اینکه مازندران با 23 هزار و 756 کیلومتر مربع، 1.46 درصد از مساحت کل کشور را در بردارد، اظهار داشت: این استان بر اساس سرشماری سال 90 بدون احتساب مهاجرت، سه میلیون و 105 هزار و 201 نفر جمعیت دارد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران افزود: 54.8 درصد جمعیت مازندران ساکن شهر و 45.2 درصد جمعیت ساکن روستاها هستند و مازندران از حیث جمعیت رتبه هشتم کشور را دارد.

ملکی افزود: متوسط رشد سالانه جمعیت استان، یک و دو صدم درصد بوده که از این جهت رتبه 18 کشور را دارد.

وی بیان داشت: سهم جمعیت از کل کشور، 4.1 و تراکم نسبی جمعیت 129 است و 99.7 درصد جمعیت مازندران، مسلمان و شیعه هستند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به آغاز اجرایی شدن طرح کارت هوشمند ملی، در استان قم از یکشنبه، اظهار داشت: در مدت پنج سال برنامه پنجم توسعه باید تمامی مازنیها کارت هوشمند ملی داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.105 seconds.